Uslovi korišćenja i prodaje
NOVO LUX doo
Grčića Milenka 114, Beograd
PIB: 100376437
Matični broj: 6662951
Šifra delatnosti: 4643
Email adresa: eprodaja@novolux.rs
Broj telefona: 011/3863-227, 011/3863-228
NOVO LUX INTERNET PRODAVNICA
Opšti uslovi poslovanja NOVO LUX Internet prodavnice utvrđeni su uslovima kupovine i prodaje proizvoda, koje realizuje Preduzeće za proizvodnju, unutrašnju i spoljnu trgovinu NOVO LUX d.o.o. Beograd. Opšti uslovi poslovanja Internet prodavnice detaljnije su utvrđeni po oblastima kojima možete pristupiti klikom na željenu oblast, a sve u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
NOVO LUX internet prodavnica vam omogućava korišćenje usluga i sadržaja svoje stranice koja je podložna niže navedenim Uslovima korišćenja. Uslovi korišćenja se primenjuju na sve sadržaje i usluge stranice www.novolux.rs. Korišćenjem bilo kojeg dela stranice, smatra se da su korisnici upoznati sa ovim uslovima, kao i da prihvataju korišćenje sadržaja ove stranice isključivo za ličnu upotrebu i na vlastitu odgovornost.
NOVO LUX može promeniti Uslove korišćenja bilo kada, ažuriranjem ovog dokumenta. Molimo vas da posećujete ovu stranicu da biste pogledali Uslove koji važe, zato što su oni obavezujući za Vas.
Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br.62/2014) kupovina preko naše internet prodavnice smatra se prodajom na daljinu.
Robu koju poručite na našoj internet prodavnici možete platiti pouzećem, uplatnicom, karticom ili kao pravno lice. Više o tome možete pogledati: Način plaćanja.
Kupljenu robu isporučujemo u roku od 2-5 dana putem kurirske službe City Express, pogledajte Uslove isporuke
Kupac koji potvrdi kupovinu preuzima obavezu plaćanja poručene robe.
Cena robe je izražena za svaki proizvod sa PDV-om u valuti RSD.
Kupac ima pravo na odustanak od kupovine u roku od 14 dana. Proceduru za odustanak od kupovine pogledajte Pravo na odustajanje
Kupac ima pravo na reklamaciju koji se sprovodi na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013).
KORIŠĆENJE SAJTA NOVOLUX.RS
Prilikom korišćenja sajta obavezni ste da poštujete važeće zakone i propise. Sadržaj sajta se ne sme menjati, distribuirati, reprodukovati, prodavati, kopirati ili na bilo koji drugi način upotrebljavati i činiti dostupnim trećim licima.
Zabranjeno je na sajtu objavljivati materijal kojim se vrši kleveta, povreda prava, koji je uvredljiv, lažan, preteći, vulgaran, pornografski, ili na bilo koji način podstiče na krivično ili protivzakonito delo. Novo Lux zadržavaju pravo da ovakav materijal uklone sa sajta bez prethodnog upozorenja korisnika.
Zabranjeno je svako lažno predstavljanje i objavljivanje netačnih podataka u vezi sa sajtom ili osobama vezanim za isti.
Zabranjeno je korišćenje sajta u propagandne svrhe.
Zabranjeno je svako korišćenje sajta u svrhu preprodaja robe.
Zabranjeno je postavljanje virusa i svih komjuterskih kodova, datoteka i programa koji na bio koji način mogu oštetiti ili preuzeti kontrolu nad sajtom ili pratećom opremom.
Stranice našeg sajta možete koristiti informativno i za kupovinu sve robe koja je na sajtu objavljena.
COOKIES
www.novolux.rs koristi „cookies“ da Vam pomogne da prilagoditi korišćenje interneta Vašim potrebama.
Cookie je tekstualni fajl koji je smešten na Vašem hard disku od strane web servera. Cookie-ji ne mogu biti korišćeni da pokrenu program ili da isporuče virus Vašem računaru.
Cookie-i su jedinstveno dodeljeni Vama, i jedino mogu biti pročitani od strane web servera u domenu koji Vam ih je poslao. Jedna od osnovnih svrha cookie-ja je da obezbedi pogodnosti koje će Vam uštedeti vreme.
ZAŠTITA PRIVATNOSTI PODATAKA
Da bismo uspešno obradili Vašu narudžbinu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbine.
NOVO LUX d.o.o. će vaše lične podatke koristiti isključivo u svrhe tehničke administracije web sajta, kako bi vam dala pristup posebnim informacijama ili za komunikaciju sa vama. NOVO LUX d.o.o neće prodati podatke koje poseduje trećim licima, niti na tržištu. Zaposleni u kompaniji NOVO LUX d.o.o su obavezni da poštuju poverljivost Vaših podataka.
Nikada i ni na koji način nećemo zloupotrebiti Vaše privatne informacije.
Nećemo predati Vaše podatke za kontakt trećim licima, sem ukoliko se to od nas bude zahtevalo zakonom.
Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.
U NOVO LUX-u cenimo Vašu privatnost, zato o Vašim podacima izuzetno pažljivo brinemo.
Sve posredovane informacije su sigurne, nećemo ih ni pod kojim uslovima ustupati trećem licu, što Vam osigurava potpuno sigurno i bezbedno poslovanje i saradnju sa NOVO LUX-om.
Vaša porudžbina je potpuno sigurna!
Postupak reklamacije neispravno isporučenih proizvoda
Postupak rešavanja reklamacije sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013).
Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu.
Rok za isticanje nesaobraznosti je 2 godine od dana kupovine.
Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje je 15 dana od prijema reklamacije. Za pojedine slučajeve ( rasveta, tehnička roba, nameštaj) rok rešavanja reklamacije može da bude 30 dana.
Povrat robe se u tom slučaju vrši na naš trošak, a prijava ide u jednostavna tri koraka:
1. Pošaljite Vaš zahtev našem na adresu eprodaja@novolux.rs
Obavezno navedite sledeće podatke:
ime i prezime
e-mail adresu
broj fakture ili gotovinskog računa koji ste dobili sa robom
poruku u kojoj ćete opisati razlog reklamacije
2. Artikle namenjene za povrat obavezno spakujte u original pakovanje, vodeći računa da prilikom transporta ne dođe do oštećenja. Obavezno priložite fakturu ili gotovinski račun, a na pakovanju napišite „reklamacija“ i broj dokumenta koji ste dobili. Molim Vas da ne zaboravite da priložite originalni dokument (fakturu ili gotovinski račun) jer bez nje, na žalost, nismo u mogućnosti da zamenimo robu.
3. Nakon što oštećena roba stigne u naše prostorije i provere opravdanost reklamacije, ispravan artikal biće isporučen na vašu adresu. Ukoliko artikal više nemamo u ponudi, biće izvršen povraćaj novca.
Zamena oštećenog artikla ide na trošak prodavca i vrši se preko odgovarajuće kurirske službe. Robu ne možete ostaviti lično u nekoj od prodajnih objekata NOVO LUX-a, sem ako se o tome ne dogovorite sa našim operaterom.
U slučaju kada nisu u mogućnosti da artikal za koji prihvataju reklamaciju zamene adekvatnim, drugim primerkom, NOVO LUX se obavezuje da izvrše povrat sredstava Kupcu.
Kupac ne može ni u kom slučaju, ni pod kojim uslovima, zahtevati povraćaj sredstava u gotovini za transakciju izvršenu korišćenjem neke od platnih kartica.
Obrazac reklamacionog zahteva možete preuzeti OVDE
Poštovani kupci, obaveštavamo vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne Internet stranice smatra prodajom na daljinu.
Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.
Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.
Obrazac/izjavu o odustanku možete preuzeti OVDE.
U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.
Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslat obrazac za odustanak, proizvod se više ne može vratiti.
Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti istu u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakovanju, pri čemu se mora priložiti i račun-otpremnica koju je kupac prethodno dobio uz porudžbinu.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje novca i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, NOVO LUX je u obavezi da povraćaj izvrši preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice ili da uplaćena sredstva vrati kupcu na tekući račun.
Trgovac je dužan da, u roku od 14 dana od dana kad je primio obrazac za odustanak, izvrši povraćaj uplata koje je primio od potrošača, uključujući i troškove isporuke. Povraćaj uplata se vrši koristeći ista sredstva plaćanja koja je potrošač koristio u prvobitnoj transakciji. U slučaju povraćaja novca kupcu koji je porudžbinu platio u gotovini prilikom isporuke (plaćanje pouzećem) ili uplatom na račun prodavca, NOVO LUX će povrat novca izvršiti uplatom na tekući račun koji mu kupac dostavi, a isplata u gotovini nije moguća.
Trgovac nije u obavezi da izvrši povraćaj dodatnih troškova, koji su posledica izričitog zahteva potrošača za dostavu, koja odstupa od najjeftinije uobičajene dostave, koju je ponudio trgovac. Potrošač snosi isključivo direktne troškove vraćanja robe.
Potrošač je dužan da robu vrati trgovcu u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Trgovac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu ili dokaz o slanju robe koja se vraća
Rok isporuke
Nakon potvrde, porudžbina ulazi u status obrade. Nakon obrade porudžbine, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a.
Period obrade porudžbine je najčešće 2-3 radna dana. Za sve porudžbine poslate petkom i vikendom, prodavac će Vas kontaktirati početkom naredne nedelje.
Od tog trenutka rok isporuke je 3 radna dana.
Preuzimanje pošiljke
Kurirska služba koju birate u korpi (eksterna firma koja vrši dostavu robe za nas) , pošiljke donosi na adresu za isporuku u periodu od 08:00-16:00h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite, pozivom na broj 011/3863-227 ili putem email-a eprodaja@novolux.rs Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.
Cena isporuke
Isporuka na kućnu adresu za sve porudžbine čiji je iznos 7000 dinara ili veći je besplatna. Ukoliko je vrednost porudžbine manja od 7000 dinara, cena isporuke će iznositi 600 dinara uključujući PDV.
NAPOMENA:
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima isporuke.
Proizvode koje želite da poručite putem internet prodavnice, možete platiti na više načina:
- plaćanje pouzećem gotovinski u trenutku isporuke
- uplatnicom u pošti ili banci
- platnim karticama tokom procesa kupovine na sajtu.
Plaćanje pouzećem
Prilikom preuzimanja pošiljke koju ste prethodno poručili putem našeg sajta NOVO LUX plaćanje porudžbine se vrši isključivo u gotovom novcu u dinarskoj valuti na ruke kuriru naše partnerske kurirske službe koju birate u korpi i koji Vam donosi pošiljku.
Plaćanje uplatnicom u pošti ili banci
Za porudžbine čije plaćanje se vrši uplatom u banci ili pošti, rok za uplatu je 3 radna dana. Robu ćemo Vam poslati nakon evidentirane uplate.
Plaćanje karticama
Svoju narudžbinu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard, Amex ili Maestro platnu karticu. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.
Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu banke Intesa koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Niti jednog trenutka podaci o Vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke:
Broj kartice, datum isteka i CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice.
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke.
Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
*Unos i provera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i banke Intesa, a Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmenjuju.
Plaćanje nije moguće u stranoj valuti, već isključivo u valuti RSD. Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i inostranih banaka.
Kupac koji koristi uslugu online plaćanja karticama preko internet prodavnice NOVO LUX-a mora ispunjavati sledeće uslove:
Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije, na adresi navedenoj u porudžbini.
Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.
Želimo Vam uspešnu kupovinu.